See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Palun tutvu meie privaatsustingimustega
Liiguta tabeli sisu, mugavamaks vaatamiseks keera mobiilset seadet küljele või vali lehekülje all vasakul olev töölaua versioon täisvaate nägemiseks
Lisatud 11.09.2018
2018. a esimene pool on Citroëni jaoks olnud äärmiselt edukas. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga on ülemaailmsete tulemuste 9-protsendilises kasvus oma osa C3-e müügiedul. Tellimuste arv Euroopas on kasvanud tänavu esimese semestriga 12 %, mis omakorda on tõstnud uue C3-e oma segmendi 5 müüduima auto sekka.
Citroëni kliendid on kolmanda põlvkonna äärmiselt hästi vastu võtnud ning näivad C3-e ulatuslike personaliseerimisvõimaluste üle mängulist rõõmu tundvat. Nõnda on kõikidest uutest C3-st: