Lisatud 01.03.2016

2016. aasta Genfi autonäitusel tutvustab Citroën uut faasi kaubamärgi arengus: uued elektroonilsed seadmed, ideeautod ja koostöö brändidega, kelle stateegia sobib märksõnadega energia ja värskus.

Bränd esitleb ka uusi kaasaegseid teenuseid, mis muudavad klientide elu lihtsamaks. Uus arendus on teistmoodi kõnekeskus, mille demoga on võimalik Genfis tutvust teha.

Uued tooted
Genfis demonstreerib Citroën energiast ja värskusest tulvil autosid, mis promovad heaolu, sõltumata omaniku harjumustest ja auto kasutamise otstarbest. Samuti esitleb Citroën partnerbrände, kes peegeldavad oma kaubamärgi väärtustena loovust ja julgust.

Citroën SpaceTourer – maailma esmaesitlus ja ideeauto
Moodne ja iseloomulike joontega mahtuniversaal kombrineerib sõbralikkust asjalikkusega. Citroën SpaceTourer pakub lahenduse tänapäevasele pere- või sõpruskonnale transpordivajaduste lahendamiseks ja teisalt rahuldab nõudlikumategi klientide ärisõitude vajadusi. 
Värvikas ideeauto Citroën SpaceTourer Hyphen on koostööprojekt noore prantuse pop-rock bändi Hypnen Hypneniga. Nagu ka nimi, loob see ühendava lüli, perekonna ja suurema „oma seltskonna“ vahel, ühendab mahtuniversaali maasturiga ja enam ei pea teekond lõppema asfaldiga. Avarus ja valmisolek seiklusteks, värskus ja värvikus, jõulisus ja turvatunne, et auto tuleb 4-veolisena toime ka raskemates teeoludes – see kõik loob muretu heaolu ja astub sammu edasi seeriaautodest. See idee ja hingus on põimitud muusikasse, millega 1. märtsi hommikul Hypnen Hypnen üllatas Genfi autonäituse pressikonverentsil osalejaid.

Uus Citroën E-MEHARI ja ideeauto
Väike ideeauto, mis on kummarduseks brändi ikoonile, ometi on see midagi palju enamat: 100% elektriauto, 4-istmeline, modernne ja julge disainiga.
Selle uue mudeli unikaalne idee sündis koostöös Prantsusmaa moeloojatega. Valgust kumav ideeauto avalikustati vaid mõni päev enne näitust.

Citroën C4 Cactus: 2 uut välimust
Uus eriseeria Citroën C4 Cactus Rip Curl on koostöö hästi tuntud surfi-brändiga, mis tutvustab ülimat kontrolli optimaalseks veojõuks ja iseloomulikke stiilielemente autodisainis.
Citroën C4 Cactus "W" on moodsa linnaikooni välimusega, monokroomselt valge ja elegantne eriseeria.

Mudelivalik
Mugav ja vajadusi arvestav
Citroën esitleb oma moodsa uuenduskuuri läbinud mudeleid: C4 Picasso, C1, C4 ja Berlingo. Muudatusi on tehtud disainis, mugavuses ja kasulikus tehnoloogias. Ühine nimetaja kogu mudelivalikul on tõeline Citroëni professionaalsus mugavuse loojana. See on uues lähenemine autotööstuses, mis ühendab mugavuse ja heaolu nii kehale kui hingele. Väiksed, ökonoomsed, puhtad ja samas üllatavalt võimekad 3-silindrilised PureTech mootorid (valiti 2015. aastal Aasta Mootoriks), BlueHDi diiselmootorid, mis SCR tehnoloogia abil hoiavad heitgaaside emissiooni madalal. Need on vaid mõned näited, mis annavad uuenduskuuri läbinud mudelitele eelise varasemate versioonide ees ja garanteerivad seinisest parema sõiduelamuse.

Innovatiivne kliendisuhtlus
Moodne ja tehnoloogiline, Citroën bränd on pidevas arengus. Citroën pakub laia vaikut uusi teenuseid, mis jälgivad autojuhtide uut elustiili ja tarbimisharjumusi.

Citroëniga sõites
Ühendatud Navigatsioon, mida eksklusiivselt tutvustatakse Citroën SpaceToureril. Uue põlvkonna 3D navigatsiooniseade, mis on ühendatud teenustega ja juhitav häälkäsklustega. See lubab juhil hallata navigatsiooni-, telefoni- ja meediafunktsioone teed silmist laskmata.
Citroëni ühenduspakette on kolm (vaatlus, kaardistamine ja jälgimine) ja need on uued lisad Citroën Connect Boxis koos SOS ja Autoabi paketiga („Asukohamääranguga hädaabi kõne ja „Kõne asukoha määramiseks“ funktsioonid).

Digitaalsus
Citroën Advisor – interaktiivne online kommenteerimise võimalus, kus Citroëni kliendid saavad tasuta jagada oma arvamusi ja kogemusi autoostu ja teeninduse osas. 
Citroën Carstore – e-kaubanduse esimene samm. Siin saab klient teha laos ja müügisaalis olevate uute autode võrdlust ja ainsa hiireklikiga broneerida üle interneti sobiv auto.

Teistmoodi elamus autosõidust läbi heaolu ja mugavuse – need on märksõnad, mis iseloomustavad Citroëni väljapanekut Genfis. Valgusküllane, hele, soe, ruumikas, energiline ja positiivne. Viimased märksõnad viivad ka brändi pühendumusele WTCC sarjas. 2016. aastal on Citroëni eesmärgiks kolmas järjestikune MM-tiitel C- Elyséel, mis on Genfis näha oma uutes värvides.

Töölaua versioon