
AMI
C3
al. 12 990€
C3 Aircross
al. 16 900€
C4
al. 15 900€
Ë-C4
al. 34 190€
C5 Aircross
al. 21 900€
C5 Aircross Hybrid
al. 39 990€
Berlingo
al. 13 500€
Spacetourer
al. 25 700€
ë-SpaceTourer
Berlingo VAN
al. 12 900€
Jumpy
al. 17 900€
Jumper
al. 21 100€
ë-Jumpy
al. 34 900€
Uus Citroën C4 ja 100% elektriline ë-C4, kaasaegne kompaktne luukpära ja kolmel erineval energiaallikal põhinev tehnoloogia: 100% elektrilise, bensiini- või diiselmootori valiku hulgast leiate just teie vajadustele kõige paremini sobiva tõhusa ja võimsa mootori.
Citroën esitleb oma uut kontseptsiooni kompaktsest luukpärast.
2020. aasta jääb märkima Citroëni vastust oma konkurentidele elektrisõidukite turul uue ë-C4 mudeliga: Citroëni disaini uus tulemine, erakordne mugavus ja saadaval nii elektri-, bensiini- kui ka diiselmootoriga.
Uus C4 ja täiselektriline ë-C4 on Citroëni 92-aasta pikkuse luukpärade traditsioonide väärilised järeltulijad. Läbi erinevate põlvkondade on Citroëni luukpärad teinud alates 1928. aastast läbi 10 arenguetappi ja kokku on neid müüdud 12,5 miljonit eksemplari.
Uue Citroën C4 ja 100% elektrilise ë-C4 tellimine on avatud
Uus Citroën C4 toob esile oma erinevuse, milles on kombineeritud:
● Kompaktse sedaani elegants, voolujoonelisus ja dünaamilisus: aerodünaamiline siluett, viimistletud disain ja isikupärased disainelemendid, uus tulede signatuur nii sõiduki esi- kui ka tagaosas,
● Linnamaasturi iseloom: suured rattad ja jõulised kerejooned.
Uus C4 on varustatud Citroëni Progressive Hydraulic Cushions® vedrustusega, millega on tagatud konkurentsitu mugavus ja „lendava vaiba” efekt sõitmisel seniolematu sõidunaudingu, dünaamilisuse ja positiivse elamuse pakkumiseks nii juhile kui ka reisijatele.
Selle tööpõhimõte on lihtne. Citroëni Progressive Hydraulic Cushions® vedrustuse koosseisu kuuluvad teine teises otsas kaks hüdraulilist käiguosa piirajat, mis rakenduvad üks vedrustuse väljasirutumise ja teine vedrustuse kokkusurumise korral. Sellisena toimib vedrustus vastavalt sellele avalduvatele jõududele kahesüsteemsena:
● Kergemate väljasirutuste ja kokkusurumiste korral stabiliseerivad vedru ja amortisaator koostoimes püstsuunalisi liikumisi ilma hüdrauliliste piirajate aktiveerimiseta. Sõitmisel tunne, nagu lendaks sõiduk üle tee ebatasasuste: seda nimetatakse lendava vaiba efektiks.
● Vedrustuse ulatuslikumate väljasirutuste ja kokkusurumiste korral töötavad vedru ja amortisaator koostöös käiguosa liikumist progresseeruvalt pidurdavate hüdrauliliste piirajatega, mis hoiavad ära vedrustuse nn läbilöömise. Hüdrauliline piiraja neelab ja hajutab salvestuvat energiat. Tagasipõrke efekt puudub seeläbi täielikult ning sõidukis viibijad tee ebatasasusi ei tunne.
Uus C4 mudel on tippklassist ühenduvusfunktsioonidega:
● 10’’ puutetundlik ekraan sõiduki funktsioonide seadistamiseks ning nii multimeedia süsteemi kui ka telefoni, kliima ja naviseadme kasutamiseks.
● Connect Play koos Mirror Screen funktsiooniga, mis ühildub Android Auto ja Apple CarPlay platvormidega,
● Juhtmevaba nutitelefoni laadija,
● Connect Assist, geograafilise positsioneerimisega hädaabi- ja autoabi teenus, tasuta, ja saadaval ööpäevaringselt,
● Connect Nav, viimase põlvkonna ühendatud 3D navisüsteem,
● ConnectedCAM Citroën® pardakaamera: kolmas selle varustusega Citröeni sõiduk Citroën C3 ja Citroën C5 Aircross järel.
20 juhiabisüsteemi ohutuse, mugavuse ja muretu äraolemise tagamiseks sõiduki pardal:
● Lähedusanduriga võtmevaba sissepääs ja käivitamine, parkimisabi ja Vision 360 kraadi kaamera, värvilise ekraaniga, pilku teelt pööramata jälgimist võimaldav näidikuplokk (head-up display), kaug- ja lähitulede automaatne ümberlülitus jne igapäevase kasutamise hõlbustamiseks.
● Highway Driver Assist, adaptiivne püsikiiruse hoidja koos Stop&Go funktsiooniga, pimeda nurga jälgimissüsteem, liiklusmärkide täiustatud tuvastussüsteem ja kiiruse soovitus, automaatne hädapidurdus jne. teie kasuliku kaaslasena kõikidel teie sõitudel.
8-käiguline EAT8 automaatkäigukast koos uudse metallist käiguvalitsaga. Käiguvalitsal on kolm asendit (R, N ja D) tagurpidi-, vaba- või sõidukäigu sisselülitamiseks ning kaks lisanuppu:
● P lülitamiseks parkimisrežiimi Parking,
● M manuaalrežiimi aktiveerimiseks bensiini- või diiselmootoriga mudeliversioonide korral
● või B pidurdusrežiimi Brake aktiveerimiseks elektrilise mudeliversiooni korral.
Apple CarPlay™ ja Android Auto platvormidega ühilduv Mirror Screen tehnoloogia võimaldab otseühenduse mobiiltelefoniga ja selle ekraanipildi kuvamise sõiduki ekraanile. See võimaldab juhile tema multimeedia sisu leidmise ning ühilduva nutitelefoni ja selle rakenduste vahetu ning vaevatu kasutamise auto puutetundlikul ekraaniga.
Connect Assist hõlmab asukohatuvastusega hädaabikõnede- ja autoabi teenust. Õnnetusse sattumise korral või mis tahes muu, kiireloomulist sekkumist nõudva situatsiooni korral võimaldab see hädaabi väljakutse tegemise ja abi saabumise süsteemi talitlemisel kas automaatselt või siis vajutamisel hädaabi nupule „SOS” mõne sõidukisviibija poolt. Teenus on saadaval 24/7 ega vaja liitumist.
Kuidas toimub CitroënTM tahvelarvuti hoidiku paigaldamine Citroën C4 ja ë-C4 mudelitele?
Millised on sellega kaasnevad eelised?
Milles seisneb juhi kiirteeabi? Kuidas toimida selle aktiveerimiseks?
Kuidas talitleb automaatne hädapidurdus?
Kuidas käivitub parkimisabi?
Garantii: 5 aastat läbisõidupiiranguta